.

Ahh... The Chit-Chat forum. Please have all chatting here.

Moderator: The Lounge Moderators

Post Reply
User avatar
skaterGuy15
Veteran
Posts: 4165
Joined: Tue Dec 17, 2002 6:02 pm

.

Post by skaterGuy15 » Sat Apr 26, 2003 11:46 am

...
I wish I were a spy.

User avatar
Gambit006
Loyal
Posts: 659
Joined: Tue Jan 28, 2003 2:15 pm
Contact:

Re: .

Post by Gambit006 » Sat Apr 26, 2003 11:50 am

i wear my bfs boxers when i go to sleep but thats about it
You know when you're sitting on a chair and you lean back so you're just on two legs then you lean too far and you almost fall over but at the last second you catch yourself? I feel like that all the time.



xoxo Catherine



My Diary

User avatar
skaterGuy15
Veteran
Posts: 4165
Joined: Tue Dec 17, 2002 6:02 pm

Re: .

Post by skaterGuy15 » Sat Apr 26, 2003 11:51 am

.
I wish I were a spy.

User avatar
Gambit006
Loyal
Posts: 659
Joined: Tue Jan 28, 2003 2:15 pm
Contact:

Re: .

Post by Gambit006 » Sat Apr 26, 2003 11:56 am

lol no i dont steal them.....haha when he sleeps over sometimes he brings extra clothes so ill just borrow a pair for the nite
You know when you're sitting on a chair and you lean back so you're just on two legs then you lean too far and you almost fall over but at the last second you catch yourself? I feel like that all the time.



xoxo Catherine



My Diary

User avatar
Minx
Loyal
Posts: 704
Joined: Tue Jan 28, 2003 7:00 pm
Contact:

Re: .

Post by Minx » Sat Apr 26, 2003 12:09 pm

yes i wear guys boxers...they are comfy stuff...i wear them when i sleep ...or over my undies under a giant pair of baggy pnat so if the slide down u dont see my undies....Boxers are comfyy plain and simple
Dose it honestly really matter? think about it

User avatar
Jess
Veteran
Posts: 3159
Joined: Thu Feb 06, 2003 4:16 pm
Contact:

Re: .

Post by Jess » Sat Apr 26, 2003 1:28 pm

i used to wear girlie boxers to sleep...but now i dont.

because i sleep nude. B)
Image the banana dance will live on!Image

User avatar
forsaken_without_you
Loyal
Posts: 465
Joined: Sun Dec 15, 2002 12:55 pm
Contact:

Re: .

Post by forsaken_without_you » Sat Apr 26, 2003 1:30 pm

i always wear boxers.... its become a normal thing for me and my girlfriend...
she said she cared...then why am I all alone..?





"would you like a piece of candy?" -

what makes it so bad?

User avatar
skaterGuy15
Veteran
Posts: 4165
Joined: Tue Dec 17, 2002 6:02 pm

Re: .

Post by skaterGuy15 » Sat Apr 26, 2003 5:27 pm

.
I wish I were a spy.

User avatar
Crazy Bird
Veteran
Posts: 1839
Joined: Fri Mar 07, 2003 5:43 pm
Contact:

Re: .

Post by Crazy Bird » Sat Apr 26, 2003 5:40 pm

Yeah I always wear my b/fz boxers...Haha I remember one time I put his boxers on in the morning after he stopped the night and then went down for breakfast (with my bra and his boxers on) and he didnt have any clothes of his own here...so he came downstairs in my dressing gown...looking rather embarassed. LOL :lol:
~ Tell me all your problems & I'll try my best to kiss them all away ~



Now here you go again, you say you want your freedom

Well who am I to keep you down

It's only right that you should play the way you feel it

But listen carefully to the sound

Of your loneliness



Like a heartbeat drives you mad

In the stillness of remembering what you had

And what you lost



Well It's only me that wants to wrap around your dreams



I love you...

User avatar
Theebee
Loyal
Posts: 98
Joined: Mon Dec 16, 2002 6:28 pm
Contact:

Re: .

Post by Theebee » Sat Apr 26, 2003 11:24 pm

i wear boxers when i'm being forced to wear underwear, like to work ( damn skirts!) and i really don't feel like it. i usually go commando all the time tho... i know, too much information!



ps. the skirts are ankle-length, if you were picturing boxers hanging out below a short skirt!
The Laws of God, the laws of man,

He may keep that will and can;

Not I: let God and man decree

Laws for themselves and not for me;

And if my ways are not as theirs

Let them mind their own affairs.

Their deeds I judge and much condemn

Yet when did I make laws for them?

Please yourselves, say I, and they

Need only look the other way.

But no, they will not; they must still

Wrest their neighbour to their will.



- A.E. Housman

User avatar
HockeyPlayinPsychoChick
Loyal
Posts: 173
Joined: Tue Jan 14, 2003 9:09 pm
Contact:

Re: .

Post by HockeyPlayinPsychoChick » Sun Apr 27, 2003 1:16 am

i wear them.....i've got some that are white with really intricate dragons and the outline glows in the dark!



yeah well i told my mom that wanted some new ones and she was all "why don't you wear your brothers old ones?".........



can we say EW!GROSS!
no i'm normal...it's everyone else who's crazy.



how come only some people have that one person to bring them lifelong happiness?



if nobody liked people that were different than them, nobody would like anybody in this world.



r.i.p.

louie dog(1989-2001)

bradley james nowell(2/22/68-5/25/96)



"good music is good music and that should be enough for anybody."-brad nowell

User avatar
Crazy Bird
Veteran
Posts: 1839
Joined: Fri Mar 07, 2003 5:43 pm
Contact:

Re: .

Post by Crazy Bird » Sun Apr 27, 2003 7:52 am

Originally posted by Theebee@Apr 27 2003, 03:24 AM

i wear boxers when i'm being forced to wear underwear, like to work ( damn skirts!) and i really don't feel like it. i usually go commando all the time tho... i know, too much information!




Just go commando...LOL. I've wore no underwear with a skirt before - no-one noticed either - well I don't think they did. :wub:
~ Tell me all your problems & I'll try my best to kiss them all away ~



Now here you go again, you say you want your freedom

Well who am I to keep you down

It's only right that you should play the way you feel it

But listen carefully to the sound

Of your loneliness



Like a heartbeat drives you mad

In the stillness of remembering what you had

And what you lost



Well It's only me that wants to wrap around your dreams



I love you...

User avatar
Flowers For The Dead
Needs Another Hobby
Posts: 916
Joined: Sun Jan 26, 2003 1:53 pm
Contact:

Re: .

Post by Flowers For The Dead » Sun Apr 27, 2003 2:25 pm

Originally posted by Hormonally_Charged_Hulk@Apr 26 2003, 10:58 AM

why the hell would u want male underwear

yeah, im going to go steal my gf gstring (thong)....jk

i see why u would want to wear boxers though, theyre comfy



cheers bazza




thongs and g-strings are different from each other.
Fill up the bucket with whatever ya got.

Make sure it's somethin' that the bucket likes alot.



One day CUT FREE!!!!

User avatar
Crazy Bird
Veteran
Posts: 1839
Joined: Fri Mar 07, 2003 5:43 pm
Contact:

Re: .

Post by Crazy Bird » Sun Apr 27, 2003 3:25 pm

Originally posted by ReVlOnMASSACRE+Apr 27 2003, 06:25 PM--<table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'<tr<tdQUOTE (ReVlOnMASSACRE @ Apr 27 2003, 06:25 PM)</td</tr<tr<td id='QUOTE'<!--QuoteBegin-Hormonally_Charged_Hulk@Apr 26 2003, 10:58 AM

why the hell would u want male underwear

yeah, im going to go steal my gf gstring (thong)....jk

i see why u would want to wear boxers though, theyre comfy



cheers bazza




thongs and g-strings are different from each other.[/b][/quote]



Yup I thought that.



Aren't g-strings where they are just a straight string going down. and thongs are where from the sides of the underwear they kinda make a curve downwards? :blink:
~ Tell me all your problems & I'll try my best to kiss them all away ~



Now here you go again, you say you want your freedom

Well who am I to keep you down

It's only right that you should play the way you feel it

But listen carefully to the sound

Of your loneliness



Like a heartbeat drives you mad

In the stillness of remembering what you had

And what you lost



Well It's only me that wants to wrap around your dreams



I love you...

User avatar
skaterGuy15
Veteran
Posts: 4165
Joined: Tue Dec 17, 2002 6:02 pm

Re: .

Post by skaterGuy15 » Sun Apr 27, 2003 5:06 pm

.
I wish I were a spy.

Post Reply