My Pics!

Ahh... The Chit-Chat forum. Please have all chatting here.

Moderator: The Lounge Moderators

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:14 am

I think you're hot and sexy and beeeeuuuutiful. But just not quite as hot and sexy and beeeuuuutiful as I am :D But you're so damn close. hahaha
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Fri Jan 24, 2003 2:16 am

ZU ZU PENIS!!! AAHHHH ....how dare u insult the leader of chit chat....now go stuff ur self in a room with smelly dogs!
love,

Teal, the magical lute playing elf

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:18 am

:'( I AM ZOOOO ZORRY LEADER. YOU ARE ZE MOST ZEAUTIFUL OF ZEM ALL
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
DreamPixie
Veteran
Posts: 2005
Joined: Tue Dec 17, 2002 11:49 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by DreamPixie » Fri Jan 24, 2003 2:18 am

lmao. you're in trouble now....
~The best thing about being happy is thinking that you will never be unhappy again.

~Life's too short to be anything but happy.

~I<3Mike.

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Fri Jan 24, 2003 2:21 am

*cackles* muahahah i can't wait until normal people see this...good bye job
love,

Teal, the magical lute playing elf

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:27 am

Hahaha, hopefully they'll see the FUNNY side of it. is there a funny side? To US maybe hahaha
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
xxwhereisfredxx
Veteran
Posts: 1267
Joined: Sun Dec 15, 2002 4:32 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by xxwhereisfredxx » Fri Jan 24, 2003 2:35 am

MY PICCIES...well maybe.... :Sim trying to post my piccies lets see if this will work!



OH and you guys are all hot!!! lol......man like its weird how hot you ALL are....



*crosses fingers hoping this will work*
When I hear somebody sigh that Life is hard, I am always tempted to ask, Compared to what?

If we did the things we are capable of, we would astound ourselves.

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.


You see things; and you say Why? But I dream things that never were; and I say Why not?

It is a hard matter, my fellow citizens, to argue with the belly, since it has no ears.

Image

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Fri Jan 24, 2003 2:37 am

PRETTY ./.....really really really pREETTTTY, shit i'm going to be soo tired tommorow....stupid midterms
love,

Teal, the magical lute playing elf

User avatar
xxwhereisfredxx
Veteran
Posts: 1267
Joined: Sun Dec 15, 2002 4:32 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by xxwhereisfredxx » Fri Jan 24, 2003 2:39 am

thanks...YOU ARE HOT...sounds gross comin from a girl ( im straight btw) lol.....but i know what you mean about EXAMS...damn they're so mean! GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr GRrrrrrrrrrrrrr
When I hear somebody sigh that Life is hard, I am always tempted to ask, Compared to what?

If we did the things we are capable of, we would astound ourselves.

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.


You see things; and you say Why? But I dream things that never were; and I say Why not?

It is a hard matter, my fellow citizens, to argue with the belly, since it has no ears.

Image

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:42 am

Yep, we're all hot and sexy here. Explains our sexy underwear! :D
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
xxwhereisfredxx
Veteran
Posts: 1267
Joined: Sun Dec 15, 2002 4:32 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by xxwhereisfredxx » Fri Jan 24, 2003 2:44 am

but seriously...i was expecting some REALLY UGLY PPL HERE! but noooooo you all just have to go and be HOT! lol...freakin HOT! meh...i'm all jealous, i gotta stop lookin at other ppls piccies! LOL its addicting though :P
When I hear somebody sigh that Life is hard, I am always tempted to ask, Compared to what?

If we did the things we are capable of, we would astound ourselves.

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.


You see things; and you say Why? But I dream things that never were; and I say Why not?

It is a hard matter, my fellow citizens, to argue with the belly, since it has no ears.

Image

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:45 am

Did you see mine? :D haha, did you see my sunburnt thigh? I couldn't wear pants for a week after I did that.
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
xxwhereisfredxx
Veteran
Posts: 1267
Joined: Sun Dec 15, 2002 4:32 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by xxwhereisfredxx » Fri Jan 24, 2003 2:50 am

oh yes, i saw and i was like OMG OW OW OW OWIES! i have experienced the brutalness of sunburns! and that looked like it hurt like a MOFO! all red like a crab :S AHhhhh they hurt! ahaha but at least they turn into DOPE tans....sometimes they peel though :(
When I hear somebody sigh that Life is hard, I am always tempted to ask, Compared to what?

If we did the things we are capable of, we would astound ourselves.

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.


You see things; and you say Why? But I dream things that never were; and I say Why not?

It is a hard matter, my fellow citizens, to argue with the belly, since it has no ears.

Image

User avatar
MaxPowerMrs
Veteran
Posts: 1000
Joined: Sat Dec 21, 2002 8:44 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by MaxPowerMrs » Fri Jan 24, 2003 2:52 am

hahah yep, hurt like a hot poker up the arse........umm yeah ahahha



When I got burnt I was sitting with my legs crossed like they are in the photo. So my whole left leg was burnt beetroot red and then on my right leg I had a little triangle of burn lol.



So now I have one tanned thigh and a little triangular patch of tan.....DAMMIT
?-(?`v??)-? ???k? ?-(?`v??)-?



Jeff Buckley ~ 17/11/1966 - 29/5/1997. RIP Dream Brother :)




Image



Ahh hell diddly ding dong crap!! Can't you morons do anything right? - Ned Flanders



May the wind always be at your back, and the sun upon your face. And may the winds of destiny carry you aloft, to dance with the stars.

User avatar
mike
Loyal
Posts: 64
Joined: Sun Dec 15, 2002 7:03 am
Contact:

Re: My Pics!

Post by mike » Fri Jan 24, 2003 8:14 am

Originally posted by Pinkdoodie@Jan 24 2003, 05:15 PM

MY HOT SEXY PICTURES!



lol ok so most of them r from last year lol whatever....i need to get some new ones! :D


yes, you are extremely hot and beautiful. :woot: :woot:

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Fri Jan 24, 2003 10:43 pm

bah humbug....lol this is my new line....it's not true.....lol i'm really scary....i have a large forehead and my ears are uneven <_<
love,

Teal, the magical lute playing elf

User avatar
DreamPixie
Veteran
Posts: 2005
Joined: Tue Dec 17, 2002 11:49 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by DreamPixie » Sat Jan 25, 2003 1:01 am

well i did too! but my ears got even, and my body grew into my forehead! *ta-da!* :ahem: or maybe i just got some confidence. ;-) =0p
~The best thing about being happy is thinking that you will never be unhappy again.

~Life's too short to be anything but happy.

~I<3Mike.

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Sat Jan 25, 2003 2:17 am

lol my family all has big foreheads, and i just noticed in the mirror that like my whole right side is bigger than my left.....feet, boobs, eyes, ears everything!
love,

Teal, the magical lute playing elf

User avatar
DreamPixie
Veteran
Posts: 2005
Joined: Tue Dec 17, 2002 11:49 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by DreamPixie » Sat Jan 25, 2003 2:24 am

maybe your eyes are uneven like this dude's --> :blink:
~The best thing about being happy is thinking that you will never be unhappy again.

~Life's too short to be anything but happy.

~I<3Mike.

User avatar
spatulaoflove
Veteran
Posts: 1780
Joined: Sun Dec 15, 2002 6:12 pm
Contact:

Re: My Pics!

Post by spatulaoflove » Sat Jan 25, 2003 2:33 am

lol yes that avator was actually made AFTER ME.....heres another picture i forgot to add....Image





yes that is me....sigh
love,

Teal, the magical lute playing elf

Post Reply